Maleva 2-8, 11711 Tallinn

Teenindame ainult veebikeskkonnas

Hei!

Rekki opereerib Tallinnast kogu Eestit katvat teenust. Meie kontor ja ladu on ühendatud. Meil ei ole kauplust, ka ei ole meil plaanis seda avada, kuna usume, et internetis saab kõik asjad aetud. Kui soovid meile kirjutada, arveid saata või rääkida võimalikust koostööst, vaata altpoolt, kuidas meiega ühendust saab.

Korduma kippuvad küsimused

Kas tutvusid enne kirja saatmist korduma kippuvate küsimuste ja neile antud vastustega

Miks toode on broneeritud? Millal see vabaneb?

Toote staatus on broneeritud, kui toode on broneeritud teise kliendi maksekinnitust ootavas tellimuses või kui see on broneeritud teise kliendi ostukorvis.Maksmist ootav tellimus tühistatakse, kui makset ei tehta 2 ööpäeva jooksul tellimuse tegemisest. Ostukorvi broneering kehtib 1-1,5 h jooksul hetkest, kui viimane toode on ostukorvi lisatud.

Tegin tellimuse, aga ei tea, kas makse on läbi läinud. Kust saan selle kohta kinnituse?

Pärast õnnestunud makse sooritamist peaks sinu postkasti tulema e-kiri meie maksetega tegelevalt partnerilt Maksekeskuselt ja tellimuse kinnitus Rekkilt. Kui maksmine sinu arvates õnnestus, aga sa ei ole saanud mainitud teateid, kontrolli oma kontolt, kas sellelt on tellimuse summa maha võetud. Äkki on juhtunud nii, et unustasid pärast maksmist minna tagasi poe leheküljele, mistõttu antud tellimus ei muutunud makstuks. Ka võib olla, et sinu e-posti aadressis on mingi viga, mistõttu kirjad ei ole kohale jõudnud.

Kui sulle ei ole pärast õnnestunud makse sooritamist tulnud ülalpool mainitud teadet, võta ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus@rekki.ee või telefonil +372 5331 0773.

Minu tellitud toode on katki. Mida teen?

Vaatame kõik müüdavad riided hoolikalt üle, aga vahel võib mõni puudus meil kahe silma vahele jääda. Kui toode ei vasta kättesaamisel tellimusele, peab klient kirjaliku kaebuse esitama hiljemalt 14 päeva jooksul meie klienditeenindusse aadressil klienditeenindus@rekki.ee. Kui pakk on kahjustada saanud transpordi ajal, tuleb vea kohta kindlasti kaebus esitada transpordifirmale.

Püüdsin riideid tellida, aga maksmine jäi pooleli. Püüdsin teha uue tellimuse, aga poe veebileht ütleb, et toode ei ole enam saadaval. Mida teen?

Kui sinu tellimuse eest maksmine on jäänud pooleli või kuidagi ebaõnnestunud, jääb antud maksmata tellimus veel broneeringusse. Kuigi maksmine ebaõnnestub, ei saa keegi peale sinu neid tooteid osta. Antud tellimus ootab makse sooritamist 2 ööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest. Tellimuse tooted on sel ajal poes broneeritud.

Saad pooleli jäänud tellimuse kohta automaatse e-kirja, milles on tellimuse maksmise juurde juhatav link. Kui olid tellimuse tegemise ajal oma kasutajakontole sisse loginud, saad tellimuse maksta oma konto “tellimuste” osas.  

Soovin toote tagastada. Mida pean tegema?

Tahame, et kasutatud bränditooted leiaksid uue kodu ja et sulle ostetud tooted meeldiksid. Kui aga juhtub nii, et toode ei vastanud sinu ootustele, võid selle 14 ööpäeva jooksul alates vastu võtmisest tagasi saata.

1. Täidä tagastusblankett

Pane blanketile kirja oma kontaktandmed. Võid kirjutada ka tagastamise põhjuse või anda tellimise kohta tagasisidet, et saaksime parandada oma tooteandmeid ja teenindust. Sisesta blanketile ka oma kontonumber IBAN-i kujul, et saaksime toodete hinna maksta sinu arveldusarvele. Kui maksid tellimuse eest arvega, maini seda tagastamisel. Kui tagastad ühe saadetisena mitme eri tellimuse tooteid, tuleb iga eri tellimisnumbri kohta täita uus tagastusblankett.

2. Paki tagastatavad tooted kokku

Kontrolli, et tooted oleks algses seisukorras ja nende küljes oleksid Rekki tootelipikud. Paki tooted korralikult Rekki saatmiskotti või oma pakendisse. 

Kirjuta koos toodetega saadud saatelehele (A4), mis tooted plaanid tagastada ja tooterea lõppu tagastamise põhjus. Pista saateleht või lipik tagastatavasse pakki.

3. Vii tagastatav pakk pakiautomaati

  • Tagasta pakk Omniva pakiautomaati, kust tellimuse kätte said

Võid paki pakiautomaati tagastada sama koodiga, millega selle kätte saanud oled. Saadud kood kehtib 14 ööpäeva jooksul alates paki kättesaamisest. 

4. Pea meeles

Et saaksime sinu tagastatava paki vastu võtta, tuleb see tagasi saata 14 päeva jooksul alates ostetud toote vastuvõtmisest. Kuna vastutad selle eest, et tagastatav pakk meieni jõuaks, hoia tagastamise kviitung alles. Kviitungil on kirjas ka paki jälgimiskood.

5. Tasumine

Saad postkasti e-kirja, kui oleme sinu tagastatud paki läbi vaadanud. Tasumine toimub 14 ööpäeva jooksul alates tagastatava paki vastuvõtmisest. Kui kasutad tagastamisel Rekki pakutavat tagastuskoodi, võtame tagastatavast summast maha tagastatava paki saatmiskulud 3,90€.

 

Saada meile e-kiri

Kontaktandmed

KONTOR JA LADU

Maleva 2-8
11711 Tallinn
ESTONIA
+372 53310773
klienditeenindus@rekki.ee

Võid võtta ühendust eesti, vene, inglise või soome keeles.
ARVED
Rekki OÜ
Registrikood 14534544
Maleva 2-8 
11711 Tallinn
ESTONIA
 

MUUD KONTAKTANDMED

Meie e-posti aadressid on kujul eesnimi.perekonnanimi@rekki.ee.
Kõige lihtsam on meiega ühendust saada klienditeeninduse telefoninumbril ja interneti klienditeeninduse kaudu.

Koostöövõimalustest huvitatutel, meedia esindajatel ja teistel partneritel palume ühendust võtta e-kirja teel aadressil klienditeenindus@rekki.ee.