Maleva 2-8, 11711 Tallinn
Teenindame ainult veebikeskkonnas
Hei!
Rekki opereerib Tallinnast kogu Eestit katvat teenust. Meie kontor ja ladu on ühendatud. Meil ei ole kauplust, ka ei ole meil plaanis seda avada, kuna usume, et internetis saab kõik asjad aetud. Kui soovid meile kirjutada, arveid saata või rääkida võimalikust koostööst, vaata altpoolt, kuidas meiega ühendust saab.
Korduma kippuvad küsimused
Kas tutvusid enne kirja saatmist korduma kippuvate küsimuste ja neile antud vastustega
Toote staatus on broneeritud, kui toode on broneeritud teise kliendi maksekinnitust ootavas tellimuses või kui see on broneeritud teise kliendi ostukorvis.Maksmist ootav tellimus tühistatakse, kui makset ei tehta 2 ööpäeva jooksul tellimuse tegemisest. Ostukorvi broneering kehtib 1-1,5 h jooksul hetkest, kui viimane toode on ostukorvi lisatud.
Pärast õnnestunud makse sooritamist peaks sinu postkasti tulema e-kiri meie maksetega tegelevalt partnerilt Maksekeskuselt ja tellimuse kinnitus Rekkilt. Kui maksmine sinu arvates õnnestus, aga sa ei ole saanud mainitud teateid, kontrolli oma kontolt, kas sellelt on tellimuse summa maha võetud. Äkki on juhtunud nii, et unustasid pärast maksmist minna tagasi poe leheküljele, mistõttu antud tellimus ei muutunud makstuks. Ka võib olla, et sinu e-posti aadressis on mingi viga, mistõttu kirjad ei ole kohale jõudnud.
Kui sulle ei ole pärast õnnestunud makse sooritamist tulnud ülalpool mainitud teadet, võta ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus@rekki.ee või telefonil +372 5331 0773.
Vaatame kõik müüdavad riided hoolikalt üle, aga vahel võib mõni puudus meil kahe silma vahele jääda. Kui toode ei vasta kättesaamisel tellimusele, peab klient kirjaliku kaebuse esitama hiljemalt 14 päeva jooksul meie klienditeenindusse aadressil klienditeenindus@rekki.ee. Kui pakk on kahjustada saanud transpordi ajal, tuleb vea kohta kindlasti kaebus esitada transpordifirmale.
Kui sinu tellimuse eest maksmine on jäänud pooleli või kuidagi ebaõnnestunud, jääb antud maksmata tellimus veel broneeringusse. Kuigi maksmine ebaõnnestub, ei saa keegi peale sinu neid tooteid osta. Antud tellimus ootab makse sooritamist 2 ööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest. Tellimuse tooted on sel ajal poes broneeritud.
Saad pooleli jäänud tellimuse kohta automaatse e-kirja, milles on tellimuse maksmise juurde juhatav link. Kui olid tellimuse tegemise ajal oma kasutajakontole sisse loginud, saad tellimuse maksta oma konto “tellimuste” osas.
Saada meile e-kiri
Kontaktandmed
KONTOR JA LADU
Maleva 2-8
11711 Tallinn
ESTONIA
+372 53310773
klienditeenindus@rekki.ee
ARVED
Rekki OÜRegistrikood 14534544
Maleva 2-8
11711 Tallinn
ESTONIA
MUUD KONTAKTANDMED
Meie e-posti aadressid on kujul eesnimi.perekonnanimi@rekki.ee.
Kõige lihtsam on meiega ühendust saada klienditeeninduse telefoninumbril ja interneti klienditeeninduse kaudu.
Koostöövõimalustest huvitatutel, meedia esindajatel ja teistel partneritel palume ühendust võtta e-kirja teel aadressil klienditeenindus@rekki.ee.