Toote staatus on broneeritud, kui toode on broneeritud teise kliendi maksekinnitust ootavas tellimuses või kui see on broneeritud teise kliendi ostukorvis.Maksmist ootav tellimus tühistatakse, kui makset ei tehta 2 ööpäeva jooksul tellimuse tegemisest. Ostukorvi broneering kehtib 1-1,5 h jooksul hetkest, kui viimane toode on ostukorvi lisatud.
Materjaliandmed on eriti tähtis ostukriteerium eelkõige internetist ostmise puhul. Püüame võimalusel alati materjaliandmed tooteleheküljele märkida. Vahel on toote hoolduslipik siiski nii tuhmunud või ära lõigatud, et me ei saa materjale tootelehekülje andmetesse lisada, vaid peame kanga materjali hindama või kirjeldama toote kirjeldustekstis.
Tahame, et kasutatud bränditooted leiaksid uue kodu ja et sulle ostetud tooted meeldiksid. Kui aga juhtub nii, et toode ei vastanud sinu ootustele, võid selle 14 ööpäeva jooksul alates vastu võtmisest tagasi saata.
1. Täidä tagastusblankett
Pane blanketile kirja oma kontaktandmed. Võid kirjutada ka tagastamise põhjuse või anda tellimise kohta tagasisidet, et saaksime parandada oma tooteandmeid ja teenindust. Sisesta blanketile ka oma kontonumber IBAN-i kujul, et saaksime toodete hinna maksta sinu arveldusarvele. Kui maksid tellimuse eest arvega, maini seda tagastamisel. Kui tagastad ühe saadetisena mitme eri tellimuse tooteid, tuleb iga eri tellimisnumbri kohta täita uus tagastusblankett.
2. Paki tagastatavad tooted kokku
Kontrolli, et tooted oleks algses seisukorras ja nende küljes oleksid Rekki tootelipikud. Paki tooted korralikult Rekki saatmiskotti või oma pakendisse.
Kirjuta koos toodetega saadud saatelehele (A4), mis tooted plaanid tagastada ja tooterea lõppu tagastamise põhjus. Pista saateleht või lipik tagastatavasse pakki.
3. Vii tagastatav pakk pakiautomaati
- Tagasta pakk Omniva pakiautomaati, kust tellimuse kätte said
Võid paki pakiautomaati tagastada sama koodiga, millega selle kätte saanud oled. Saadud kood kehtib 14 ööpäeva jooksul alates paki kättesaamisest.
4. Pea meeles
Et saaksime sinu tagastatava paki vastu võtta, tuleb see tagasi saata 14 päeva jooksul alates ostetud toote vastuvõtmisest. Kuna vastutad selle eest, et tagastatav pakk meieni jõuaks, hoia tagastamise kviitung alles. Kviitungil on kirjas ka paki jälgimiskood.
5. Tasumine
Saad postkasti e-kirja, kui oleme sinu tagastatud paki läbi vaadanud. Tasumine toimub 14 ööpäeva jooksul alates tagastatava paki vastuvõtmisest. Kui kasutad tagastamisel Rekki pakutavat tagastuskoodi, võtame tagastatavast summast maha tagastatava paki saatmiskulud 3,90€.
Pärast õnnestunud makse sooritamist peaks sinu postkasti tulema e-kiri meie maksetega tegelevalt partnerilt Maksekeskuselt ja tellimuse kinnitus Rekkilt. Kui maksmine sinu arvates õnnestus, aga sa ei ole saanud mainitud teateid, kontrolli oma kontolt, kas sellelt on tellimuse summa maha võetud. Äkki on juhtunud nii, et unustasid pärast maksmist minna tagasi poe leheküljele, mistõttu antud tellimus ei muutunud makstuks. Ka võib olla, et sinu e-posti aadressis on mingi viga, mistõttu kirjad ei ole kohale jõudnud.
Kui sulle ei ole pärast õnnestunud makse sooritamist tulnud ülalpool mainitud teadet, võta ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus@rekki.ee või telefonil +372 5331 0773.
Kui sinu tellimuse eest maksmine on jäänud pooleli või kuidagi ebaõnnestunud, jääb antud maksmata tellimus veel broneeringusse. Kuigi maksmine ebaõnnestub, ei saa keegi peale sinu neid tooteid osta. Antud tellimus ootab makse sooritamist 2 ööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest. Tellimuse tooted on sel ajal poes broneeritud.
Saad pooleli jäänud tellimuse kohta automaatse e-kirja, milles on tellimuse maksmise juurde juhatav link. Kui olid tellimuse tegemise ajal oma kasutajakontole sisse loginud, saad tellimuse maksta oma konto “tellimuste” osas.
Me ei saa tagada seda, et meie müüdavad tooted ei tekita allergilisi reaktsioone. Tootevalikus ei ole siiski tooteid, mis lõhnaksid tugevalt või millel oleks loomakarvu, sest need eemaldatakse juba käsitlemise etapis.
Vaatame kõik müüdavad riided hoolikalt üle, aga vahel võib mõni puudus meil kahe silma vahele jääda. Kui toode ei vasta kättesaamisel tellimusele, peab klient kirjaliku kaebuse esitama hiljemalt 14 päeva jooksul meie klienditeenindusse aadressil klienditeenindus@rekki.ee. Kui pakk on kahjustada saanud transpordi ajal, tuleb vea kohta kindlasti kaebus esitada transpordifirmale.
Võid sooduskoodi sisestada kas Ostukorvi lehel või Tellimuse andmete lehel. Soodustus on kohe peale kupongi kasutamist tellimuses näha. Pane tähele, et kupongi ei saa enam tellimuses kasutada, kui tellimuse eest on makstud.