Miks toode on broneeritud? Millal see vabaneb?

Toote staatus on broneeritud, kui toode on broneeritud teise kliendi maksekinnitust ootavas tellimuses või kui see on broneeritud teise kliendi ostukorvis.Maksmist ootav tellimus tühistatakse, kui makset ei tehta 2 ööpäeva jooksul tellimuse tegemisest. Ostukorvi broneering kehtib 1-1,5 h jooksul hetkest, kui viimane toode on ostukorvi lisatud.

Miks kõigi toodete kohta ei ole materjaliinfot?

Materjaliandmed on eriti tähtis ostukriteerium eelkõige internetist ostmise puhul. Püüame võimalusel alati materjaliandmed tooteleheküljele märkida. Vahel on toote hoolduslipik siiski nii tuhmunud või ära lõigatud, et me ei saa materjale tootelehekülje andmetesse lisada, vaid peame kanga materjali hindama või kirjeldama toote kirjeldustekstis.

Soovin toote tagastada. Mida pean tegema?

Tahame, et kasutatud bränditooted leiaksid uue kodu ja et sulle ostetud tooted meeldiksid. Kui aga juhtub nii, et toode ei vastanud sinu ootustele, võid selle 14 ööpäeva jooksul alates vastu võtmisest tagasi saata.

1. Täidä tagastusblankett

Pane blanketile kirja oma kontaktandmed. Võid kirjutada ka tagastamise põhjuse või anda tellimise kohta tagasisidet, et saaksime parandada oma tooteandmeid ja teenindust. Sisesta blanketile ka oma kontonumber IBAN-i kujul, et saaksime toodete hinna maksta sinu arveldusarvele. Kui maksid tellimuse eest arvega, maini seda tagastamisel. Kui tagastad ühe saadetisena mitme eri tellimuse tooteid, tuleb iga eri tellimisnumbri kohta täita uus tagastusblankett.

2. Paki tagastatavad tooted kokku

Kontrolli, et tooted oleks algses seisukorras ja nende küljes oleksid Rekki tootelipikud. Paki tooted korralikult Rekki saatmiskotti või oma pakendisse. 

Kirjuta koos toodetega saadud saatelehele (A4), mis tooted plaanid tagastada ja tooterea lõppu tagastamise põhjus. Pista saateleht või lipik tagastatavasse pakki.

3. Vii tagastatav pakk pakiautomaati

  • Tagasta pakk Omniva pakiautomaati, kust tellimuse kätte said

Võid paki pakiautomaati tagastada sama koodiga, millega selle kätte saanud oled. Saadud kood kehtib 14 ööpäeva jooksul alates paki kättesaamisest. 

4. Pea meeles

Et saaksime sinu tagastatava paki vastu võtta, tuleb see tagasi saata 14 päeva jooksul alates ostetud toote vastuvõtmisest. Kuna vastutad selle eest, et tagastatav pakk meieni jõuaks, hoia tagastamise kviitung alles. Kviitungil on kirjas ka paki jälgimiskood.

5. Tasumine

Saad postkasti e-kirja, kui oleme sinu tagastatud paki läbi vaadanud. Tasumine toimub 14 ööpäeva jooksul alates tagastatava paki vastuvõtmisest. Kui kasutad tagastamisel Rekki pakutavat tagastuskoodi, võtame tagastatavast summast maha tagastatava paki saatmiskulud 3,90€.

 

Tegin tellimuse, aga ei tea, kas makse on läbi läinud. Kust saan selle kohta kinnituse?

Pärast õnnestunud makse sooritamist peaks sinu postkasti tulema e-kiri meie maksetega tegelevalt partnerilt Maksekeskuselt ja tellimuse kinnitus Rekkilt. Kui maksmine sinu arvates õnnestus, aga sa ei ole saanud mainitud teateid, kontrolli oma kontolt, kas sellelt on tellimuse summa maha võetud. Äkki on juhtunud nii, et unustasid pärast maksmist minna tagasi poe leheküljele, mistõttu antud tellimus ei muutunud makstuks. Ka võib olla, et sinu e-posti aadressis on mingi viga, mistõttu kirjad ei ole kohale jõudnud.

Kui sulle ei ole pärast õnnestunud makse sooritamist tulnud ülalpool mainitud teadet, võta ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus@rekki.ee või telefonil +372 5331 0773.

Püüdsin riideid tellida, aga maksmine jäi pooleli. Püüdsin teha uue tellimuse, aga poe veebileht ütleb, et toode ei ole enam saadaval. Mida teen?

Kui sinu tellimuse eest maksmine on jäänud pooleli või kuidagi ebaõnnestunud, jääb antud maksmata tellimus veel broneeringusse. Kuigi maksmine ebaõnnestub, ei saa keegi peale sinu neid tooteid osta. Antud tellimus ootab makse sooritamist 2 ööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest. Tellimuse tooted on sel ajal poes broneeritud.

Saad pooleli jäänud tellimuse kohta automaatse e-kirja, milles on tellimuse maksmise juurde juhatav link. Kui olid tellimuse tegemise ajal oma kasutajakontole sisse loginud, saad tellimuse maksta oma konto “tellimuste” osas.  

 

Kas minu tellitud tooted on allergiavabad?

Me ei saa tagada seda, et meie müüdavad tooted ei tekita allergilisi reaktsioone. Tootevalikus ei ole siiski tooteid, mis lõhnaksid tugevalt või millel oleks loomakarvu, sest need eemaldatakse juba käsitlemise etapis.

Minu tellitud toode on katki. Mida teen?

Vaatame kõik müüdavad riided hoolikalt üle, aga vahel võib mõni puudus meil kahe silma vahele jääda. Kui toode ei vasta kättesaamisel tellimusele, peab klient kirjaliku kaebuse esitama hiljemalt 14 päeva jooksul meie klienditeenindusse aadressil klienditeenindus@rekki.ee. Kui pakk on kahjustada saanud transpordi ajal, tuleb vea kohta kindlasti kaebus esitada transpordifirmale.

Kuhu sooduskood sisestada?

Võid sooduskoodi sisestada kas Ostukorvi lehel või Tellimuse andmete lehel. Soodustus on kohe peale kupongi kasutamist tellimuses näha. Pane tähele, et kupongi ei saa enam tellimuses kasutada, kui tellimuse eest on makstud.

Riiete valimine müügiks

Kuidas kindlustan selle, et riided Rekki valikusse sobivad?

Võtame vastu tooteid, mis vastavad Rekki kvaliteedikriteeriumidele. Tooted peavad olema heas korras, ajakohased ja brändi poolest meile sobivad. Selle lingi kaudu leiad täpsed näpunäited riiete valimiseks.

Võtame riideid vastu vastavalt hooajale:

Jaanuar – aprill: kevadriided

Märts – juuni: suveriided

Juuli – september: sügisriided

September – veebruar: talveriided

Kas võtate vastu ka selliseid brände, mida teie brändinimekirjas ei ole?

Jah. Brändinimekirjas on tootemärgid, mis on meie poes eriti populaarsed. Võtame vastu ka teisi kvaliteetseid bränditooteid. Nimekiri on suunanäitajaks.

Piilu Brändinimekirja lehelt vahelehte, millel näed brände, mida me vastu ei võta.

Kas võin saata koodi tellimise hetkel esitatutest erinevaid tooteid või brände?

Jah. Saadetavad tooted võivad mingil määral erineda toodetest ja tootemärkidest, millest algselt teada andsid.

Riideid on alla 10 eksemplari. Kas võin need siiski Rekkile saata?

 Ei. Riideid on mõistlik korraga rohkem saata, kuna üksikute toodete saatmine ja käsitlemine ei ole kokkuvõttes kasulik. Kui sul on alla kümne müüdava toote, võid saadud saatmiskoodi alles hoida ja saata hiljem korraga rohkem tooteid.

Kas võtate vastu järele tehtud riideid?

Jah. Riideesemele kirjutatud lapse nimi ei tohi olla nähtavall, see võib olla näiteks hoolduslipikul või kaelusel.

Kas võtate vastu H&M-i erikollektsiooni tooteid, näiteks H&M x Balmain?

Me ei võta vastu H&M riideid ega antud kaubamärgi erimudeleid, isegi kui tooted on heas korras või täiesti uued.

Kas võtate vastu pulmakleite ja abiturientide balli kleite?

Ei. Võtame vastu kaasaegset moodi järgivaid pikki õhtukleite, mis sobivad sellist kleiti nõudvatele üritustele. Kui kleit sobib näiteks värvi või mudeli poolest ainult abiturjentide ballile, ei saa me seda vastu võtta.

Kas võtate vastu vintageriideid?

Ei. Antud hetkel ei ole meie tootevalikus vanematele eri- või vintageriiete kategooriat.

Riiete pakkimine

Millises pakendis võiks riided saata?

Võid saata riided sellises pakendis, mis kannatab transportimist ja virnastamist ja kus riided püsivad puhaste ja tervetena. Pakendis võivad olla näit. pappkast, korduskasutatav kott või plastkast. Riided oleks mõistlik pakkida eraldi plastkotti või -kottidesse, nii on need transpordi ajal kaitstud võimaliku niiskuse eest.

Kas riided tuleks enne saatmist kokku voltida või triikida?

Riideid ei pea triikima, aga need tuleks kokku voltida. Vahel võivad riided pakis või kotis käsitlemist oodata üle kahe nädala. Tooteid hästi voltides väldid suuremaid kortse, mis võivad mõjutada toote hindamist ja müüdavust.

Kas iga riideese tuleks pakendis pakkida eraldi plastkotti?

Ei. Piisab, et riided on pakendis koos või mõnes plastkotis, mille saab tihedalt sulgeda. Plastkott ei pea olema nö minigrip-kinnitusega kott, vaid sobib ka tavaline plastkott. Koti võib sulgeda sõlme või teibiga. Plastkott takistab näiteks võimalikku niiskuse ligipääsu riiete transpordi ajal.

Riiete saatmine ja pakikood

Kuidas müüjaks registreeruda saan?

Saad müüjaks registreeruda, täites siinse blanketi. Saadame juhised ja pakikoodi Sinu e-posti aadressile kohe, kui saame Sinu saadetise vastu võtta. Kui meie kiri kohale ei jõua, vaata üle ka rämpsposti kaust. Kui juhiseid pole ka seal, võta ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus@rekki.ee või telefonil +372 5331 0773

Pakis on rohkem kui 60 toodet - kas võin selle siiski teele panna?

Kui saabuva paki tootehulk on lubatust suurem, liidetakse üleliigsetest toodetest tingitud lisakulud käsitluskuludele.

Kas võin ühe pakikoodiga saata mitu pakki?

Ei. Iga saadetava paki kohta tuleb täita blankett. Blanketi leiad siit.

Kui kaua minu saadud pakikood kehtib?

Kood kehtib seni, kuni saate vastava teate selle mitte kehtimise kohta. 

Kas paki saatmine on tasuline?

Jah. Hetkel kannab paki saatmiskulud klient. Paki võib Rekki kontorisse ka kohale tuua, kui selle eelnevalt klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus@rekki.ee või telefonil +372 53310773.

Pakkumine ja toodete hinnastamine

Kas saate minu toodetele hinna öelda enne saatmist, kui teile pildid saadan?

Me ei saa toodetele enne nende kohapeal nägemist hinnangut anda. Hindamine sõltub palju toote seisukorrast, ajakohasusest ja mudelist. Meie teenus toimib nii, et vaatame kõik tooted ükshaaval üle ja teeme seejärel kliendile pakkumise.

Kuidas müüki saadetud tooteid hinnastate?

Hinnastamist mõjuvad toote bränd, mudel, seisukord, ajakohasus ja kategooria. Hindame ka toote müüdavust ja sobivust Rekki ülejäänud tootevalikusse. Soovime riietele kiiresti uue kodu leida, seetõttu püüame tootevalikusse võtta tooted, mis lähevad kindlasti kaubaks. Toodete lõplik müügihind kujuneb vastavalt ülamainitud kriteeriumidele. Rekki tootevalikust leiad kindlasti vihjeid teatud toodete või brändideajakohase hinnataseme kohta.

Kui palju võin saada tasu saadetud toodete eest?

Hinnapakkumises on näha toodete hinnaeritlus ning meie valikusse vastu võetud ja võimalikud kõrvale jäetud tooted.

Hinnapakkumises saad valida kas 100 päevase müügiperioodi. Rekkil on õigus toodete hindu muuta, näiteks meie pakutud hinda kuni 30% alandada (näiteks allahindluste ajal). Arveldamisel võetakse sel juhul arvesse toode reaalne müügihind, mis on alati vähemalt hinnapakkumises mainitud müügihind -30%.

Müügitulude arveldus toimub korra kuus iga kuu viimasel päeval (või selle järgneval pangapäeval). Arveldamisel võetakse arvesse kõik eelmisel kuul müüdud tooted. Saadame sulle müüdud toodete eritluse. Toodete müügi reaalaajas hetkel Rekki lehekülgedel jälgida ei saa.

Hinnapakkumises võetakse summast maha toodete käsitlus- ja ladustamiskulu 6,90 €.

Saan kindlasti toodete eest rohkem, kui neid ise müün?

Võimalik, et saaksid oma toodete eest parema pakkumise, kui neid ise mingis sobivas kanalis või foorumis müüksid, ent pakume sulle lihtsat ja kiiret võimalust ilma, et peaksid ise muretsema kauplemise või pildistamise pärast või et peaksid tooteid ükshaaval müüma.

Kuidas ja millal makstakse?

Müügitulude arveldus toimub korra kuus iga kuu viimasel päeval (või sellele järgneval pangapäeval). Arveldamisel võetakse arvesse kõik eelmisel kuul müüdud tooted. Saadame sulle müüdud toodete eritluse.

Pane tähele, et kui ülekande päev satub olema reede, jõuab summa sinu kontole järgmise nädala alguses ja kui ülekande päev on nädalavahetusel, liigub raha edasi alles järgmisel pangapäeval ehk esmaspäeval ja jõuab kohale teisipäeval.

Pane tähele, et ülekannete liikumist mõjutavad lisaks nädalavahetustele ja riigipühad. 

Kas saan oma müügil kuidagi silma peal hoida?

Saad kuu lõpus ka kokkuvõtte, kust on näha toodete müügiaeg ja -hind. Arveldamisel võetakse arvesse eelmisel kuul müüdud tooted. Antud hetkel müügi seisu reaalajas ei näe.

Miks osa minu toodetest vastu võetud ei ole? Millised on kõrvale jätmise põhjused?

Soovime edasi müüdavate toodete kvaliteedi osas hoida selget ja süstemaatilist joont. Tavaliselt on toodete mitte vastu võtmise põhjusteks see, et me ei usu toodete kaubaks minekut.

Hinnapakkumises välja toodud toote mitte vastu võtmise põhjused:

Puudub brändimärgistus
Tootel puudub brändi info. Me ei saa müüa tooteid, mille brändi me ei suuda tagada.

Tegu ei ole heakskiidetud brändiga
Antud tootemärgi tooteid me vastu ei võta. Leiad meie brändinimekirjast ka brändid, mida me vastu ei võta.

Ei sobi tootevalikusse
Tootel on mingi omadus, mille tõttu see meie arvates tootevalikusse ei sobi või ei lähe hästi kaubaks. Sellised on näiteks vananenud lõikega (näit. 90-ndate pintsak) või liiga erilised riided (näit. karnevali kostüüm või pulmakliet) või tooted, mida me ei müü (näit. sukkpüksid või kõrvarõngad). Ka võib toote originaalhind olla nii madal (alla 10 euro), et toote edasimüük ei ole mõttekas.

Kulumisjäljed
Tootel on näha müümist segavaid kulunud kohti, näiteks värvi tuhmumist või kanga hõrenemist. Kulumine võib seisneda näiteks sviitrile tekkinud toppides, teksade säärte kulumises, mustade riiete värvi tuhmumises või riide kannatada saanud vormis.

Auk
Tootes on auk või hargnenud koht.

Plekk
Tootel on plekk.

Toodet on ümber tehtud
Toote mõõtusid on muudetud nii, et hoolduslipikul olev suurus ei vasta enam hoolduslipikul märgitule (näit. püksisäärte lühendamised) või on originaaltoodet mingil moel täiendatud.

Tugev lõhn
Tootel on tavalisest tugevam lõhn, mis takistab toote ladustamist teiste toodete sekka ning edasi müümist. Tegu võib olla näit. lao või hallituse lõhna, tugeva pesuvahendi lõhna või lemmiklooma lõhnaga.

Toode on katki
Toodet ei saa sihtotstarbeliselt kasutada. Toote tõmblukku, taskut, nööpi või pingutusnööri ei saa kasutada.

Ei sobi hooajaliselt
Toode on hooajariietus, mida antud aastaajal ei osteta. Nendeks on näiteks suvised kuuma ilma riided, suvekingad, talvised jalanõud ja paksud talvejoped ja villased kampsunid. Võtame hooajariideid vastu alljärgnevalt:

  • Jaanuar – aprill: kevadriided
  • Märts – juuni: suveriided
  • Juuli – september: sügisriided
  • September – veebruar: talveriided

Ehtsust ei ole võimalik tõendada
Kui toote käsitlemise ajal kerkib esile mis tahes seik, mis annab põhjust kahelda toote ehtsuses, siis toodetvastu ei võeta. Loe lisainfot Rekki ehtsus- ja originaalipoliitika kohta siit.

Ma ei ole saadud hinnapakkumisega rahul. Kas toodete hindu saab veel kuidagi muuta?

Kui tegu on selge hinnastamisveaga (näiteks tundmatu brändi puhul), võid asjast rääkida meie klienditeenindusele, vastates saadud hinnapakkumissõnumile. Võime sel juhul toote ümber hinnata. Muul juhul hinnapakkumises kirjas olevaid toodete hindu muuta ei saa.

Püüame toodete käsittlemisel arvesse võtta toote müüvust ja sobivust Rekki muu tootevaliku hulka ninghinnastada tooted ostjasõbralikult, ent realistlikult.

Ei saanud oma küsimusele vastust?

Meie klienditeenindus aitab meelsasti kõigis küsimustes. Helista numbril+372 53310773
või saada e-kiri aadressil klienditeenindus@rekki.ee. Meile võib privaatsõnumi saata ka Facebookis.