Toodete broneerimine ostukorvi

Kuna meil müüdavad tooted on üksikeksemplarid, oleme ostuotsuse tegemise aja piiranud 60 minutile, misjärel ostukorvi lisatud toote broneering tühistatakse juhul, kui toote eest ei ole makstud. Ajaloendur on kaubavalikuga tutvumise ajal Sulle nähtav. Kui toode on Sinu ostukorvis, näevad teised seda broneerituna. Ole kiire ja napsa paremad palad kohe endale. Juhul, kui Sa ei ole täiesti kindel selles, kas tahad toodet osta, soovitame toote lisada soovinimekirja, kus see püsib kuni sealt eemaldamiseni (vt. järgmist punkti).

Toodete soovinimekirja lisamine

Kui keegi teine on Sind huvitava toote juba broneerinud, on soovitatav toodete meeldejätmiseks kasutada soovinimekirja funktsiooni. Tooteid saad soovinimekirja märkida tootepildi paremas ülaservas oleva südamenupu abil. Et kindlustada soovinimekirja allesjäämine pärast veebilehitseja sulgemist, soovitame luua poodi kasutajakonto. Kasutajakonto loomisel säilivad soovinimekirja lisatud tooted Sinu kasutajakonto osana. Nii on soovinimekirja lisatud toodete juurde hiljem lihtne tagasi tulla.

Toodete seisukorra hindamine

Soovime, et meie müüdavad kasutatud brändiriided leiaksid kiiresti uue elu. Seetõttu on Rekkis müüdavad riided hoolikalt valitud ja kontrollitud. Võtame vastu ainult puhtaid, terveid ja kvaliteetseid tooteid. Toodete seisukorra klassid leiad tootelehelt.

  • Seisukorraklass 5: Toode on uus, kasutamata või suurepärases seisukorras, sellel ei ole nähtavaid kasutusjälgi.
  • Seisukorraklass 4: Toodet on väga vähe kasutatud ja see on heas seisukorras. Tootel võib olla väikseid kasutusjälgi.
  • Seisukorraklass 3: Toodet on kasutatud, aga see on siiski heas seisukorras. Tootel esineb kasutusjälgi.

Kui toote seisukord saab vastuvõtmisel hindeks vähem kui ”3”, ei võta me toodet oma kaubavalikusse.

Tarneviisid ja –kulud

Klient võib internetipoe pakutavate tarneviiside hulgast valida endale sobiva. Pakutavad tarneviisid ja nende kulud on erinevad, sõltudes tootest, kliendi tarneaadressist ja keskkonnateguritest. Tarnekulud on näha tellimuse tegemisel enne tellimuse kinnitamist. Hetkel tellimusi toimetab Omniva. 

Tasuta tarne

Üle 40-euroste tellimuste puhul tasuta tarne.

Tellimuse eest maksmine

Internetipoes on maksmiseks kasutusel Maksekeskus süsteem. Klient võib soovitud makseviisi valida kassalehelt (internetipangad ja krediitkaardid). Makse tuleb teha hiljemalt 48 tunni jooksul tellimuse esitamisest. Maksmata tellimused tühistatakse 48 tunni möödudes automaatselt.See funktsioon on mõeldud eelkõige selleks, et anda klientidele aega tellitud toodete eest maksmiseks juhul, kui esineb võimalikke panga ühendushäireid. Kui klient on vajutanud makselehekülgedel tühistamisnuppu või sulgenud veebilehitseja eesmärgiga tellimus tühistada, ei jõua info selle kohta meile automaatselt (seetõttu võib nende tellimuste kohta poest tulla tühistamisteade). Kui soovid, võid sellisest olukorrast meile teada anda, et saaksime tooted broneeringust teistele ostmiseks vabastada.

Kui maksmisel on häireid või see katkeb mis tahes muul põhjusel, võivad kasutajakonto omanikud poolelioleva tellimuse leida Minu konto tellimuste jaotisest. Tellimuse andmetes on makselink, mis on aktiivne 48 tunni jooksul tellimuse tegemise hetkest. Nii kasutajakontot omavad kui ilma kasutajakontota kliendid saavad poolelioleva tellimuse kohta automaatse e-kirja, kui tellimuse maksekinnitus ei ole meie poodi saabunud 1 tunni jooksul alates tellimuse tegemise hetkest. Meeldetuletuskiri sisaldab linki, mille kaudu pääseb pooleliolevat tellimust maksma.Kasutajakonto abil on pooleliolevate tellimuste haldamine siiski lihtsam, seetõttu soovitame soojalt kasutajakonto loomist.

Kui Sinu varem esitatud tellimus on jõutud tühistada, siis saadud makselink enam ei tööta. Sellistes olukordades kogu tooted uuesti ostukorvi ja tee uus tellimus.

Tarneajad

Tarnime kõik tellimused maksimaalselt 10 argipäeva jooksul alates tellimuse vastuvõtmisest, aga sageli on pakk kohal juba tunduvalt varem! Saad pärast maksmist kõigepealt e-postiga tellimuse kinnituse ja pärast seda, kui oleme tellimuse käsitlenud ja saatnud, teise kirja. Võid soovi korral jälgida oma paki liikumist Omniva leheküljel.

Toodete tagastamine

Soovime, et kasutatud bränditooted leiaksid uue kodu ja et ostetud tooted meeldiksid Sulle. Kui aga juhtub, et toode ei vastanud Sinu ootustele, võid selle 14 ööpäeva jooksul alates saadetuse vastuvõtmisest tagastada.

1. Täida tagastusblankett

Kirjuta blanketile oma kontaktandmed. Võid kirja panna ka tagastamise põhjuse või anda tellimist puudutavat tagasisidet, et saaksime oma tooteandmeid ja teenust parandada. Kirjuta blanketile ka oma kontonumber IBAN-i kujul, et saaksime toote hinna Sinu arveldusarvele kanda. Kui tagastad mitme eri tellimuse tooteid samas tagastussaadetises, tuleb iga eri tellimusnumbri puhul täita uus tagastusblankett.

2. Paki tagastatavad tooted

Kontrolli, et tooted oleksid algses seisukorras ja Rekki tootesildid on nende küljes. Paki tooted hoolikalt Rekki saatmiskotti või oma pakendisse. Võid tutvuda Omniva pakkimisjuhendiga siit.

Kirjuta toodetega koos saabunud saatmisnimekirja (A4) millised tooted plaanid tagastada ja tooterea lõppu tagastamise põhjus. Pista saatmisnimekiri või silt tagastussaadetise juurde.

3. Vii tagastatav pakk tegevuspunkti

Võid tellimuse tagastada Omniva pakiautomaati saadud tagastuskoodi kasutades. Tagastuskoodi leiad tekstisõnumist ja e-kirjast,
mille saad enne pakile järele minemist. Saadud tagastuskood kehtib 14 ööpäeva jooksul alates paki kättesaamisest.

4. Raha tagastamine

Kui oleme Sinu tagastuse käsitlenud, saad e-posti aadressile sellekohase teate. Raha tagastamine toimub 14 ööpäeva jooksul alates tagastuse vastuvõtmisest.Kui kasutad tagastamisel Rekki pakutud tagastuskoodi, võtame tagastussummast maha tagastuse saatmiskulud 3,90€ (sis. KM 24%).

Tooteid saad tagastada siin.